Fig. 17

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Photographs of cross-sections with interpretations of final states of Models 2 and 3. (a), (b), (c) cross-sections with interpretation of Model 2 in the Right part (corresponding to section IJ in Fig. 8), Central part (section AB in Fig. 8) and Left part (section GH in Fig. 8), respectively. (d), (e), (f), same legend, for Model 3. In each image, the dashed grey transparent line following the lowermost black marker is restored into a straight line in order to estimate the shortening accommodated by the various thrusts. This does not add up to the total imposed shortening. The missing shortening was accommodated as diffuse deformation in the sand. Estimated proportions are indicated in each case.
Photographies de coupes transversales avec interprétations des états finaux des modèles 2 et 3. (a), (b), (c) coupes transversales avec interprétation de modèle 2 dans la partie droite, la partie centrale et la partie gauche, respectivement. (d), (e), (f), même légende, pour le modèle 3. Dans chaque image, la ligne pointillé transparente grise qui suit le marqueur noir le plus bas est restaurée en une ligne droite pour estimer le raccourcissement accomodé par les chevauchements. Ce raccourcissement n’est pas égal au raccourcissement total imposé. Le raccourcissement manquant est accomodé en déformation diffuse dans le sable. Les proportions estimées sont indiquées dans chaque cas.
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